Pasningstilbud i ferier

Rindum Kjærgaard tilbyder pasning af skolens mindste elever bh.klasse -3. klasse  i form af udvidet åbningstid på skoledage og i forbindelse med ferier. Tilbuddet er som udgangspunkt lukket i uge 28+29 samt mellem jul og nytår. Der kan søges dispensation for 4. kl. elever.

Tilbuddet er et pasningstilbud til forældre, som grundet arbejde eller andet, har brug for dette og aftales i dialog med skolelederen. Tilbuddet er betalingsfrit og ikke et egentligt SFO tilbud.

Der tilmeldes til ferier via kontoret ca. 3 mdr. forud for ferier via Aula.

Vi har endvidere et samarbejde med Ringkøbing Skole, afd. Rindum omkring klubtilbud både på almindelige skoledage og ifm. ferie for børn i alderen 4.-6. klasse.

Forældre skal selv tilmelde deres barn til pasning i Klubben via henvendelse til Rindum Kjærgaard indenfor fristen. Herefter formidler vi tilmelding og overlevering til Ringkøbing Skoles SFO.

Hvis der skulle opstå tvivl i forhold til den praktiske og pædagogiske løsning for jeres barn, vil skolen gerne deltage i et møde, hvor andre samarbejdspartnere kan deltage. Det kunne f.x. være med deltagelse fra Børn og Familie.

Klubben har lukket i jule- og påskeferie samt sommerferien i ugerne 28-29-30-31.

Hvis du vil læse mere om klubben kan du via dette link gå ind på Ringkøbing Skoles hjemmeside og se under fanen "SFO og Klub".

link: www.ringkobingskole.aula.dk